donderdag 14 mei 2020

Auti-Man website

Beste lezer, sinds kort ben ik begonnen met mijn eigen website over autisme. Maar er is meer nieuws, er is een leden gedeelte aanwezig. Dat wil zeggen dat je een account kunt maken en dat je je eigen verhalen kunt posten met of zonder afbeelding/video. De website noemt: https://auti-man.wixsite.com/home

Waarom ben ik een website gestart?

In de eerste plaats ben ik de website gestart met het zelfde idéé als mijn blog, namelijk mensen met en zonder autisme entertainen. Een tweede reden is dat ik meer wil weten over anderen met autisme zonder dat ik mijn naam daar voor moet opgeven. Tot slot wil ik gewoon een online plaats maken waar iedereen zich goed voelt, dit geld zowel voor mensen met autisme als voor mensen zonder autisme.

Wat kan je allemaal op de website van Auti-Man terugvinden?

Er is heel veel terug te vinden op de website van Auti-Man. Zo kun je games of puzzels spelen. Een account aanmaken om te chatten met andere gebruikers, het is zelfs zo dat je een profiel kunt maken net zoals je bij Facebook doet. Ook is mijn verhaal terug te vinden via de site. Op de site staat ook een duidelijk overzicht van de dingen waar ik allemaal mee bezig ben. De blogs die ik op blogger schrijf worden ook weergegeven op de website + een overzicht van alle blogs.

Waarom zou ik lid worden?

  1. Het lid worden van deze site is volledig gratis
  2. Geen advertenties
  3. Praat met anderen (mensen met of zonder autisme)
  4. Plaats dingen op je tijdlijn
  5. Het kan anoniem of met je naam bekend te maken
  6. Breid je vriendenkring uit
  7. Stel vragen aan mij (Auti-Man)
  8. Speel zoveel spelletjes als je maar wilt

Mag ik jou als lezer van deze blog een goede raad geven? Word nu lid van de Auti-Man site door op onderstaande link te klikken!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten