dinsdag 17 augustus 2021

"Niet gevist, dan hebt ge sowieso neffe de pot gepist" (Paardjesspel)

"We kennen allemaal het 'Paardjesspel' als een bordspel, waarbij je alle vier je pionnen moet binnenzetten, maar er is meer. Het 'Paardjesspel' is sinds vandaag niet alleen maar een bordspel dat al jaren meegaat. Nee, sinds vandaag is 'Paardjesspel' een nieuwe manier van daygamen. Het is een real live game die iedereen aan een vriendin kan helpen."



Wat is Paardjesspel?

In het daygamen geven we een helemaal andere betekenis aan de 'paardjes'. De paardjes zijn geen paarden meer, maar wel 2 meisjes bij elkaar op een openbare plaats. Omdat de meisjes per 2 zijn, zullen ze zich meer op hun gemak voelen als er een jongen met hun begint te praten. Dat zal zorgen voor een veiligheidsgevoel en voor een versterkend effect van je flirt skills. Want ze gaan het moment samen beleven als vrienden - en de momenten die je samen met vrienden beleefd worden altijd grappig. Daardoor ga je een grotere kans hebben om iets te bereiken. Met stapels geluk gaat de vriendin van het meisje je zelfs helpen om haar er van te overtuigen dat je een goede jongen voor haar zou zijn.


Speelgoed Mertens


De gevaren van Paardjesspel?

Voor het moment kan het misschien lijken alsof er geen risico's aan verbonden zijn, maar er zijn wel risico's aan verbonden. Dat heb je helaas bij alles wat je doet. De risico's in het 'Paardjesspel' zitten hem in het niet goed scannen van de omgeving. Het is heel belangrijk dat je waarneemt dat er zeker geen jongens in de buurt komen van de meisjes. Want we willen natuurlijk niet met een blauwoog naar huis na een uitje. Daarom is het aangewezen om goed rond te kijken. Kijk eens naar rechts, kijk eens naar links, kijk eens achter je, kijk eens voor je. Je moet een beeld vormen in je hoofd, dat je een gevaarlijk kruispunt wilt oversteken. De jongens moet je dan vergelijken met auto's. Dus logischerwijs als je een jongen ziet die interactie heeft met de twee dames. Dan blijf je beter uit de buurt en zet je je zoektocht verder. Zo voorkom je botsingen.


Over ogen



Wat als de 2 dames al een relatie/andere geaardheid hebben?

Het kan heel vervelend zijn als een van de mooiste meisjes die je ooit zag al een relatie heeft of een andere geaardheid. Geen nood, dat wil niet zeggen dat je niet kunt scoren. Je kan deze vervelende situatie misschien ombuigen naar iets positiefs. Dat wil zeggen; verontschuldig je en gebruik je aandacht voor een vriendschappelijk gesprek. Op die manier kan je er misschien wel 2 goede vriendinnen aan over houden - en wie weet zal je zelfs kunnen netwerken met hun vriendenkringen - waar misschien wel een toekomstige liefde uit kan bloeien. Dus slaag gewoon niet in paniek en maak er altijd het beste van.


Marktplaats



Hoe kan ik winnen met Paardjesspel?

Eigenlijk kan iedereen die aan Paardjesspel doet een winnaar zijn. Je moet gewoon het lef hebben om 2 meisjes aan te spreken. Het maakt zelfs niet uit of je er een vriendschap/liefde/date of wat dan ook er aan over zult houden. Het zit hem gewoon in de daad. De daad zal het gene zijn dat jou helpt verder te ontwikkelen als daygamer en zelfs als persoon. Elke mislukte actie zal je sterker maken, want je zal veel beter weten wat je wel en niet kunt doen. Dus smijt je lijn uit en haal voorzichtig met je fluwelenhandschoenen die vis naar boven. Ik zeg nu eenmaal altijd: "Niet gevist, dan hebt ge sowieso neffe de pot gepist".


Feestwinkel24



Hoe spreek ik 2 meisjes tegelijkertijd aan?

Al vorens je je naar de meisjes begeeft, kan je best ervoor proberen te zorgen dat je rustig en ontspannen bent. De houding van de jongen kan van cruciaal belang zijn. De meisjes kunnen aanvoelen dat jij je wel of niet comfortabel voelt bij de actie die je zoekt te ondernemen. Daarom is het belangrijk dat je normaal spreekt, niet random met je lichaam beweegt, maar je moet wel een openhouding hebben. Ook is het van belang dat je de meisjes allebei in de ogen gaat kijken tot ze helemaal in een deuk liggen van het lachen - en op dat moment moet jij je grootste glimlach van het zolder halen en het presenteren. De meisjes gaan op dat moment 100% zeker weten dat je er bent vanwege een mogelijkse relatie. Ook moet je ervoor zorgen dat je een goede openingszin hebt. Een standaard 'hey', 'hoe gaat het?' mag je direct overboord gooien. Gebruik liever iets gepast, origineel en grappigs. Probeer misschien ook al in je observatie de persoon te lezen. Zo heb ik onlangs gezien dat een meisje heel open was. Ik vroeg haar: "Doe je iets in de sociale sector van werk of studeer je iets in de sociale sector"? Ze wist mij te vertellen dat ze werkte op een personeelsdienst van haar werk. Dus ik had het juist. Het gesprek was dus helemaal open gebloeid op een leuke manier.


AttractionGym



Wat ben ik blij dat ik vandaag over 'Het Paardjesspel' heb kunnen schrijven. Ik hoop dat ik hiermee mensen kan helpen die in hetzelfde schuitje zitten als mij. De tips die ik gegeven heb zijn niet enkel van toepassing op jongens die een meisje proberen te versieren, maar het zal ook zijn vruchten afwerpen bij meisjes die een jongen proberen te versieren. Ik zou het dus echt fantastisch vinden dat ik met mijn kennis en ervaring iemand kan verder helpen bij het 'Paardjesspel'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten