zaterdag 5 oktober 2019

Wat kan je van deze blog verwachten?




Hallo ik ben Auti-Man! In deze blog zul je te weten komen over wat deze blog gaat, kom je te weten wie ik ben. Veel lees plezier!



Wie ben ik?

Ik ben een 17 jarige, normaal begaafde jongen met a.s.s. dat betekent dat ik een Autisme Spectrum Stoornis heb. Ik heb al enorm veel meegemaakt. En ik zou graag mijn leven anoniem uitschrijven op blogger. Dat wil zeggen dat ik personen en plaatsen misschien wel eens een andere benaming zal geven. Ik heb nog maar weinig ervaring in het schrijven van blogs. Maar ik zal zeker mijn best doen om een uitgebreid verhaal telkens uit te schrijven.


Over wat gaat deze blog?

Deze blog zal gaan over al mijn confrontaties en avonturen met mijn autisme. Van mijn geboorte tot de toekomst maar echter ook over het heden. Ik zal bijvoorbeeld ook uitschrijven hoe dat ik contacten, hobby's, politieke beslissingen, films of series en zoveel meer ervaar.


Voor wie schrijf ik deze blog?

Deze blog is gemaakt voor: mensen met autisme, maar ook voor de personen die op de een of de andere manier in aanraking zijn gekomen met a.s.s. (Autisme Spectrum Stoornis). Deze blog kan ook interessant zijn voor jouw. Zonder dat je autisme hebt of er mee in aanraking bent geweest. Ik schrijf deze blog niet alleen om andere mensen te inspireren of iets bij te brengen. Maar ook omdat: ik zo mijn verhaal kwijt kan aan iemand.


Conclusie:

Als je meer te weten wilt komen over autisme en mijn avonturen en confrontaties met autisme.
Dan zit je hier zeker aan het juiste adres.






5 opmerkingen:

  1. Beste auti-man, ik ben Ann van de blog 'En toen werd ik mama', en heb een zoontje van 5 met ASS. Ik kom dus zeker af en toe eens meelezen. Bedankt voor je reactie op mijn laatste blogpost, dat was een aangename verrassing! Vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Ann, dat is heel erg graag gedaan. Bedankt voor je fijne reactie. Vriendelijke groeten Auti-Man

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi idee om een blog te starten! Knap dat je er open over schrijft en dit wil delen om andere mensen te kunnen helpen en inspireren. Ik ben bij de terecht gekomen doordat je een aantal reacties op mijn artikelen hebt geplaats. Dank daarvoor! Het lijkt me leuk om je te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is graag gedaan. Maar ik vind jou blog toch ook prachtig hoor en zeker je prestatie van een master halen.

      Verwijderen